Żródło grafiki: https://pixabay.com
W imieniu wydawcy miesięcznika "Przetargi Publiczne" oraz p. Grzegorza Karwatowicza, Podkarpackie Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów pragnie Państwa zaprosić naszkolenie on-line pt.:
"Unikanie korekt finansowych w zamówieniach publicznych finansowanych z projektów unijnych i uchylanie korekt już nałożonych - ustawa o szczególnych rozwiązaniach wspierających realizację programów operacyjnych oraz nowelizacja taryfikatora korekt finansowych w 2020 r."
Prowadzenie: Grzegorz Karwatowicz - jeden z czołowych ekspertów w zakresie kontroli projektów unijnych, korekt finansowych oraz procedur związanych ze zwrotem środków z UE; w tym zakresie opublikował 4 książki oraz kilkadziesiąt artykułów w prasie prawniczej i branżowej; autor wielu ekspertyz prawnych sporządzanych na rzecz beneficjentów funduszy UE, w tym jsfp, które pozwoliły uniknąć korekt finansowych; pełnomocnik beneficjentów w postępowaniach kontrolnych oraz administracyjnych związanych ze zwrotem środków unijnych; brał czynny udział w kilkuset procedurach związanych z nakładaniem korekt finansowych oraz ze zwrotem środków zarówno po stronie beneficjentów, jak i instytucji systemów wdrażania programów operacyjnych.
17 kwietnia 2020 r. Prezydent RP podpisał ustawę o szczególnych rozwiązaniach wspierających realizację programów operacyjnych w związku
z wystąpieniem COVID-19 w 2020 r.
Ustawa wprowadza regulacje, których celem jest płynna realizacja i rozliczenie projektów dofinansowanych w ramach programów operacyjnych. Proponowane rozwiązania dają podstawę prawną instytucjom uczestniczącym w systemie wdrażania środków europejskich do elastycznego podejścia we wdrażaniu i realizacji projektów objętych dofinansowaniem w ramach programów operacyjnych w związku z wystąpieniem COVID-19.
Celem szkolenia jest przedstawienie mechanizmu nakładania korekt finansowych na beneficjentów w związku z naruszeniami przepisów, wskazanie zasad odzyskiwania kwot nieprawidłowo wydatkowanych, ustalania wysokości korekt finansowych oraz sposobów ich unikania.
Szkolenie adresowane jest do osób odpowiedzialnych za realizację i dokumentowanie procedur jak również dla osób podejmujących decyzje w komórkach zamówień publicznych lub zamawiającego. Adresatem niniejszego szkolenia jest także kierownik jednostki (kierownik zamawiającego) odpowiedzialny za przygotowanie i przeprowadzenie postępowania.
Szkolenie odbędzie się 14-go grudnia 2020 roku (poniedziałek) w godz. 9.30-15.30 na profesjonalnej platformie do SZKOLEŃ ONLINE.
Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie wpłaty na konto organizatora oraz przesłanie zgłoszenia na e-mail:
szkolenia@przetargipubliczne.pl
lub numer faksu: 71 798 48 48 albo wypełnienie formularza na stronie www: online.przetargipubliczne.pl/201214GK
- Szkolenie w czasie rzeczywistym - nie jest to uprzednio nagrany materiał
- 6 godzin wraz z przerwą - tyle ile trwa tradycyjne szkolenie
- Możliwość zadawania pytań i dyskusji z innymi uczestnikami
- Grupa do 25 osób - każdy będzie miał czas na zadawanie pytań
- Niższa cena - w porównaniu do szkolenia tradycyjnego
- Wydrukowany certyfikat - wyślemy pocztą
- Dostępne na komputerze, tablecie i smartfonie - z dowolnego miejsca
Więcej szkoleniach zdalnych na stronie organizatora:
Koszt uczestnictwa 1 osoby w szkoleniu online wynosi 360 zł i obejmuje koszt materiałów w formie elektronicznej oraz wydrukowany certyfikat przesyłany pocztą po szkoleniu. Przy zgłoszeniach na szkolenie nadesłanych po dniu 9 grudnia 2020 roku koszt uczestnictwa jednej osoby wynosi 460 zł.
Liczba miejsc ograniczona jest do 25.
Do podanych cen nie doliczamy podatku VAT w przypadku podpisania oświadczenia, tzn. kiedy uczestnictwo w szkoleniu jest finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych. W przeciwnym razie do powyższych cen zostanie doliczony podatek VAT w wysokości 23%.
Zapraszamy do zapoznania się z pełnym zaproszeniem, które znajduje się w załączniku poniżej.